ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂ. «ՌԵՍՈ» ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ - ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ - ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ԱԼԻՔ
ՇԱԲԱԹ, 03.12.2016, 23:43

Ողջունում ենք Ձեզ Հյուր | RSS


ԿԱՅՔԻ ՄԵՆՅՈՒ
ԲԱԺԻՆՆԵՐ
Թափուր աշխատատեղեր
Աշխատանք միջազգային կազմակերպություններում
Աշխատանք ՏՏ ոլորտում
Կամավորական աշխատանք, Պրակտիկա

--

ՄՈՒՏՔ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

ԱՌՑԱՆՑ ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ 13
ՀՅՈՒՐԵՐ՝ 13
ՕԳՏԱՏԵՐԵՐ՝ 0
ՈՐՈՆԵԼ
ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԷՋ » ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ » Աշխատանք, կարիերա » Թափուր աշխատատեղեր

ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂ. «ՌԵՍՈ» ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ
14.11.2016, 15:15

ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՂԵԿԱՎԱՐ

 

Աշխատակազմի ղեկավար

«ՌԵՍՈ» ԱՓԲԸ

Աշխատաժամանակի տեսակը` լրիվ դրույք

Կրթություն՝ Բարձրագույն կրթություն

Աշխատանքային փորձ՝ առնազն երկու տարի համապատասխան ոլորտում

Աշխատանքային պարտականություններ`

  • ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված բաժնետերերի ժողովների, Խորհրդի նիստերի նախապատրաստական աշխատանքների կազմակերպում, արձանագրությունների վարում,
  • Ընկերության ղեկավարներից և կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարներից ընդհանուր ժողովի, Խորհրդի որոշումների կատարման ընթացքի վերաբերյալ հաշվետվությունների ստացում և ներկայացում,
  • Խորհրդի, Խորհրդի նախագահի, գործադիր տնօրենի բանավոր և գրավոր հանձնարարականների կատարման, դրանց ժամկետների պահպանման նկատմամբ հսկողության իրականացում և կատարողականների վերաբերյալ հաշվետվության ներկայացում` մինչև հանձնարարականների կատարման ժամկետի լրանալը կատարող պատասխանատու աշխատակիցներից կատարողականի պահանջում,
  • Խորհրդին և գործադիր տնօրենին կից հանձնաժողովների նիստերի կազմակերպում, օրակարգի կազմում, արձանագրությունների վարում
  • Խորհրդի, գործադիր տնօրենի, Հանձնաժողովների, Ընկերության այլ պաշտոնյաների, կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների, Ընկերության ներքին աուդիտի, ինչպես նաև այլ անձանց և պետական մարմինների հետ իր իրավասության շրջանակներում նամակագրության վարում և դրա հետ կապված անհրաժեշտ գործողությունների իրականացում,
  • Ընկերությանը հասցեագրված և Ընկերություն մուտք գործող իր իրավասությունների շրջանակներում հարցերով գրությունների պատասխանների նախապատրաստման կազմակերպում, այդ թվում` դրանք Ընկերության համապատասխան կառուցվածքային ստորաբաժանումներին ուղարկում,
  • Ընկերության կորպորատիվ կառավարման համակարգի կատարելագործման ընթացքի կոորդինացում:

Գործարար որակներ`

  • պատասխանատվության բարձր զգացում
  • հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ,
  • արագ կողմնորոշվելու և ժամկետները պահպանելու կարողություն
  • առաջադրանքների ճշգրիտ և ժամանակին կատարելու ունակություն
  • թիմում աշխատելու կարողություն, դինամիկ, համագործակցող
  • Հայերեն,ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն
  • կիրառական ծրագրերի գերազանց իմացություն

Դիմելու կարգը` ուղարկեք Ձեր ինքնակենսագրությունը` hr@reso.am  էլ. հասցեով` նշելով թափուր աշխատատեղի անվանումը:

Աշխատավարձը՝ սկսած 300 000 ՀՀ դրամից (հարցազրույցի արդյունքներից ելնելով)

Վերջնաժամկետը` 16.12.2016թ.

Կոնտակտային անձ` Նարինե Զաքարյան

Կոնտակտայինա անձի պաշտոն՝ Անձնակազմի կառավարման բաժնի պետ

www.reso.am

 


Խնդրում ենք նշել, որ թափուր աշխատատեղի մասին իմացել եք ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ԱԼԻՔ կայքից:

 

Թեգեր: ՌԵՍՈ
Դիտումներ: 1025

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐ


ԺԱՄԱՆՑ



ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ԱԼԻՔ © 2016 Яндекс.Метрика