Թափուր աշխատատեղեր - Աշխատանք, զբաղվածություն - ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ - ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ԱԼԻՔ ՀԿ
ԵՐԿՈՒՇԱԲԹԻ, 21.04.2014, 16:08

Ողջունում ենք Ձեզ Հյուր | RSS

ԿԱՅՔԻ ՄԵՆՅՈՒ
ԲԱԺԻՆՆԵՐ
Թափուր աշխատատեղեր [35]
Կամավորական աշխատանք, Պրակտիկա [5]
Համագործակցություն [0]
Այլ [2]
ԺԱՄԱՆՑ

ՄՈՒՏՔ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

ԱՌՑԱՆՑ ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ 7
ՀՅՈՒՐԵՐ՝ 6
ՕԳՏԱՏԵՐԵՐ՝ 1
Ադմինիստրատոր
ՕԳՆԵՆՔ ՓՈՔՐԻԿ ՍՏԵՓԱՆԻՆ

ՏԵՍԱՍՐԱՀ


ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԷՋ » ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ » Աշխատանք, զբաղվածություն » Թափուր աշխատատեղեր

Հայտարարություններ բաժնում: 35
Ցույց է տրված հայտարարություններ: 1-25
Էջեր: 1 2 »


Տեսակավորել ըստ: Ամսաթվի

ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՍՆՆԴԱՄԹԵՐՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայությունը հայտարարում է Ծառայության աշխատակազմում քաղաքացիական ծառայության կրտսեր թափուր պաշտոններն զբաղեցնելու մասին:

1. Սյունիքի մարզային կենտրոնի առաջին կարգի մասնագետ-տեսուչ (բուսասանիտարիայի գծով) (ծածկագիր` 30/1-4.2-56):
2. Բուսասանիտարիայի տեսչության առաջին կարգի մասնագետ (ծածկագիր` 30/1-4.1-27):
3. Ռիսկերի կառավարման վարչության բուսասանիտարական ռիսկերի կառավարման բաժնի առաջին կարգի մասնագետ (ծածկագիր` 30/1-4.1-33):
Այս կետերում նշված թափուր պաշտոներն զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝ - Ագրոնոմիական կամ Անտառագիտություն կամ Կենսագործունեության անվտանգության, բնապահպանություն, շրջակա միջավայրի պահպանություն և բնօգտագործում մասնագիտությունների գծով կամ Քիմիա կամ Կենսաբանություն կամ Բուսաբանություն կամ Բնախոսություն (ֆիզոլոգիա) կամ Գենետիկա կամ Կենսաքիմիա կամ Մանրէաբանություն (միկրոբիոլոգիա) կամ Հողագիտություն կամ Հողաշինարարություն և հողային կադաստր կամ Բնապահպանություն (էկոլոգիա) մասնագիտությամբ բարձրագույն կրթություն; - Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն; - Անհրաժեշտ (պարտադիր) կառավարչական հմտությունների և ունակությունների, ինչպես նաև սույն պաշտոնի անձնագրով նախատեսված գործառույթներից բխող կառավարչական հմտությունների և ունակությունների տիրապետում; - Ռուսերենի ազատ տիրապետում:

4. Ագարակի սահմանային հսկիչ կետի առաջատար մասնագետ-տեսուչ (ծածկագիր` 30/1-4.1-38):
5. Բագրատաշենի սահմանային հսկիչ կետի առաջատար մասնագետ-տեսուչ (ծածկագիր` 30/1-4.1-36):
Այս կետերում նշված թափուր պաշտոներն զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝ - Գյուղատնտեսական հումքի վերամշակման և պարենամթերքի տեխնոլոգիա մասնագիտությունների գծով կամ Անասնաբուժություն կամ Անասնաբուժական-սանիտարական փորձաքննություն կամ Անասնաբուծություն կամ Կենսաբանություն կամ Գենետիկա կամ Մանրէաբանություն (միկրոբիոլոգիա) կամ Կենսաֆիզիկա կամ Բժշկականխարգելման գործ կամ Տեսական տնտեսագիտություն կամ Աշխատանքի տնտեսագիտություն և սոցոլոգիա կամ Բիզնեսի կազմակերպում կամ Կենսատեխնոլոգիա կամ Բնության օգտագործման տնտեսագիտություն կամ Առևտուր (կոմերցիա) կամ Շուկայաբանություն (մարքեթինգ) կամ Ապրանքագիտություն և ապրանքի որակի փորձաքննություն կամ Ստանդարտացում (համաօրինակում) և սերտիֆիկացում (հավաստագրում) կամ Ագրարային արտադրության էկոնոմիկա և կառավարում կամ Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում կամ Գյուղատնտեսական արտադրության տեխնոլոգիա կամ Ագրոբիզնես և շուկայաբանություն կամ Ագրոպարենային համակարգի առևտուր և շուկայաբանություն մասնագիտությամբ բարձրագույն կրթություն; - Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն; - Անհրաժեշտ (պարտադիր) կառավարչական հմտությունների և ունակությունների, ինչպես նաև սույն պաշտոնի անձնագրով նախատեսված գործառույթներից բխող կառավարչական հմտությունների և ունակությունների տիրապետում; - Ռուսերենի ազատ տիրապետում:

Դիմող ՀՀ քաղաքացիները Ծառայության աշխատակազմ պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը՝
- գրավոր դիմում (ձևը լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս),
- անձնագրի պատճենը,
- քաղաքացիական ծառայության կրտսեր պաշտոն զբաղեցնելու հավաստագրի պատճենը,
- կրթությունը հավաստող պետական նմուշի փաստաթղթի (փաստաթղթերի) պատճենը (պատճենները),
- աշխատանքային գրքույկի պատճենը (ունենալու դեպքում),
- արական սեռի անձինք՝ նաև զինվորական գրքույկի կամ դրան փողարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենը կամ համապատասխան տեղեկանք,
- մեկ լուսանկար՝ 3x4 սմ չափսի:
Բոլորը փաստաթղթերը ներկայացնել բնօրինակների հետ միասին:

ՀՀ քաղաքացիները ՀՀ ԳՆ սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության աշխատակազմում քաղաքացիական պաշտոններ զբաղեցնելու համար կարող են դիմել Ծառայության աշխատակազմ (ք.Երևան, Կոմիտաս 49/2, 1 հարկ, հեռ. 20-38-64, ներքին համար 122): Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր՝ ժամը 9.30-ից մինչև 12.30-ը, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Աղբյուրը՝ http://snund.am

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 144 | Ամսաթիվ՝ 18.04.2014

«ԱՌԿԱ» ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ ԳՈՐԾԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ Է ՀՐԱՎԻՐՈՒՄ ԿԱՅՔԻ ԽՄԲԱԳՐԻ

Պահանջներ`
- հետարքրքություն նորաձևության աշխարհի, ոճի և ժամանցի նկատմամբ,
–կազմակերպվածություն և նախաձեռնողականություն,
– ազատ շփվելու կարողություն,
– համակարգչից օգտվելու կարողություն (օգտատիրոջ մակարդակով),
– ռուսերենի և հայերենի գերազանց իմացություն,
– անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է։

Պարտականություններ`
- Նոր Ինտերնետ–պորտալի հետ կապված աշխատանքների կազմակերպում և առաջխաղացում (նորաձևություն, ոճ, երաժշտություն, կինո), հոդվածների պատրաստում, Fashion շուկայի վերլուծություն, Facebook–ում կայքի խմբի հետևողական աշխատանք,
- Նորաձևության և ոճի մասին արտասահմանյան պորտալների մոնիթորինգ և հայ ընթերցողին նորաձևության աշխարհի նորությունների մատուցում,
- Հանդիպումներ և հարցազրույցներ աստղերի հետ,
- Կայքի, բլոգների, սոցցանցերում խմբերի մշտական համալրում։

Ինքնակենսագրությունն ուղարկել «խմբագիր» գրառումով։

Կոնտակտային տվյալներ. հեռ./ ֆաքս` 52-40-80, e-mail: arka@arminco.com:

Աղբյուրը՝ http://arka.am

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 98 | Ամսաթիվ՝ 18.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ «ՖԻԼԻՊ ՄՈՐՐԻՍ ԱՐՄԵՆԻԱ» ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

Աշխատանքի նկարագրություն`
Ձեռք բերել արժեքավոր գիտելիքներ և փորձ Ֆիլիպ Մորրիս ՍՊԸ-ի վաճառքի բաժնում: Ծրագրի շրջանակներում վաճառքի զարգացման պատասխանատուների հետ համագործակցելով, աջակցել նրանց՝ ապահովելու Ֆիլիպ Մորրիս ընկերության ապրանքանիշերի հասանելիությունը, տեսանելիությունը և հմտանալով բանակցությունների ճիշտ վարման գործում:

Աշխատանքային պարտականություններ`
-Մերչենդայզինգ,
-Գովազդային նյութերի տեղադրում,
-Մանրածախ վաճառակետերի հետ հարաբերությունների ստեղծում,
-Առևտրի աուդիտ,
-Շուկայի ուսումնասիրություն (տվյալների հավաքագրում),
-Սպառողների ուսումնասիրության գործընթաց:

Հիմնական պահանջներ`
-Վերջին 2 կուրսերի ուսանող,
-Հայերենի գերացանց իմացություն, անգլերենի և ռուսերենի իմացությունը ցանկալի է,
-Միջանձնային հարաբերությունների կառուցման հմտություններ,
-Պատասխանատվության բարձր զգացում,
-Համակարգչային գիտելիքներ՝ MS Word, Excel and Power Point:

«Ֆիլիպ Մորրիս Արմենիա» Ընկերության Aspire! ծրագրին մասնակցելու համար պարզապես ուղարկիր ինքնակենսագրությունդ (CV) և ուղեկցող նամակ (cover letter) մինչև 2014 թ. մայիսի 15-ը pma.intern@pmi.com հասցեով: Մանրամասների համար՝ հեռ. (077) 229-119:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 371 | Ամսաթիվ՝ 18.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔ «ՀԱՅՓՈՍՏԻ» ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂԵՐՈՒՄ 

Ավագ օպերատոր
- Արմավիրի փոստային մասնաճյուղի Նալբանդյանի փոստային բաժանմունք,
- Արմավիրի փոստային մասնաճյուղի Ջանֆիդայի փոստային բաժանմունք,
- Արմավիրի փոստային մասնաճյուղի Ջրաշենի փոստային բաժանմունք,
- Արտաշատի փոստային մասնաճյուղի Քաղցրաշենի փոստային բաժանմունք,

Դիմելու վերջնաժամկետ` 2014թ. Մայիսի 11:

- Տավուշի փոստային մասնաճյուղի Չորաթան փոստային բաժանմունք,
- Արագածոտնի փոստային մասնաճյուղի Աղձք-Ձորափ փոստային բաժանմունք,
- Արմավիրի փոստային մասնաճյուղի Լեռուղի փոստային բաժանմունք:

Դիմելու վերջնաժամկետ` 2014թ. Ապրիլի 21:

Պահանջվող հմտություններն են` միջնակարգ մասնագիտական կրթություն, բարձրագույն տնտեսագիտական կրթությունը ցանկալի է, համակարգչային գիտելիքներ (MS Office, Outlook Express), ռուսերեն և անգլերեն լեզուների բազային իմացություն հաղորդակցման համար, հաղորդակցման բարձր հմտություններ, առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն:

Ցանկացողները կարող են իրենց ինքնակենսագրությունները (resume, CV) թողնել «ՀԱՅՓՈՍՏԻ» ՓԲԸ ք. Երևան Սարյան 22 հասցեում, կամ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեի միջոցով` hrmanager@haypost.am
Աշխատանքային պարտականությունների մանրամասները` «ՀԱՅՓՈՍՏԻ» կայքում:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 739 | Ամսաթիվ՝ 18.04.2014

ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴԱՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ

- ՀՀ դատական դեպարտամենտի հաշվապահական հաշվառման և ֆինանսական վարչության մասնագետ (դիմելու վերջնաժամկետ` 08.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 20.05.2014թ.):
- Կոտայքի մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանի աշխատակազմի գրասենյակի գործավար (դիմելու վերջնաժամկետ` 08.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 20.05.2014թ.):
- Հայաստանի Հանրապետության դատական դեպարտամենտի կազմակերպաիրավական վարչության կրտսեր մասնագետ (դիմելու վերջնաժամկետ` 12.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 21.05.2014թ.):
- Հայաստանի Հանրապետության դատական դեպարտամենտի կազմակերպաիրավական վարչության ավագ մասնագետ (դիմելու վերջնաժամկետ` 12.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 21.05.2014թ.):
- Հայաստանի Հանրապետության դատական դեպարտամենտի կազմակերպաիրավական վարչության գործավար (դիմելու վերջնաժամկետ` 13.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 22.05.2014թ.):
- Հայաստանի Հանրապետության դատական դեպարտամենտի կազմակերպաիրավական վարչության ավագ մասնագետ (դիմելու վերջնաժամկետ` 13.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 22.05.2014թ.):
- Սյունիքի մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանի աշխատակազմի հաշվապահ (դիմելու վերջնաժամկետ` 14.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 23.05.2014թ.):
- ՀՀ դատական դեպարտամենտի կազմակերպաիրավական վարչության պետի տեղակալ (դիմելու վերջնաժամկետ` 14.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 23.05.2014թ.):
- Արդարադատության խորհրդի աշխատակազմի մասնագետ (դիմելու վերջնաժամկետ` 14.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 23.05.2014թ.):
- ՀՀ դատական դեպարտամենտի ղեկավարի 1-ին տեղակալ, դատարանների նախագահների խորհրդի քարտուղար (դիմելու վերջնաժամկետ` 22.05.2014թ., մրցույթը կկայանա 02.06.2014թ.):

Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար հայտարարված մրցույթները կկայանան Դատական դեպարտամենտի շենքում` ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան 5, հեռ. 511-757):

Պայմաններին և պահանջներին կարող եք ծանոթանալ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴԱՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ կայքում:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 149 | Ամսաթիվ՝ 17.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԵՎՐԱՍԻԱ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄՈՒՄ

 

Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը փնտրում է բարձրակարգ  կապի ավագ խորհրդատու  (on-line և off line):

Purpose of the Job:
The Senior Communications Consultant will coordinate the organization's communications strategy. Reporting to the Chief Executive Officer, he or she will work collaboratively with senior leadership and a support team to develop and implement communication strategies to broaden the impact of EPF's programs and improve organizational messaging and related services.

Position Description

Qualifications & knowledge:
 Education in Communications, IT, writing, arts and related fields.
 Design skills, demonstrable taste.
 IT and high-tech skills necessary as they relate to communication.
 Fluency in Armenian, English and Russian.
 Demonstrated experience in web site and database maintenance.
 Website design or programming experience highly desired.
 Desk and web research skills.
 Presentation and rhetorical skills are desirable.
 Story telling, writing skills.
 Clip making and photography skills desirable.
 Journalism experience is a plus.
 At least 3 years of professional experience.
 Proven capacity to set and meet strict deadlines; ability to complete multiple tasks on time and manage stress while working in a fast-paced environment.
 Maturity of judgment and independent decision-making capacity.
 Capacity to work in/manage teams.
 Capacity to suggest and implement innovations as solutions to problems.
 Detail oriented.
 While communication skills are primary requirement, Civil Society Program Management skills are desirable. If such skills are available, the JD may expand alongside with remuneration.

Consultancy is initially for two months, with a possibility of extension.
Full-time presence in the office is not required.

Closing date for applications: April 25, 2014.

How to apply:
Please send a brief letter of intent (half a page), a detailed CV and demonstration materials (writing samples in Armenian and/or English, web page samples, video and photo samples) as attachments or links to them on info-epf@epfound.am. No phone inquiries. Only shortlisted candidates will be contacted.

www.epfound.am

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 442 | Ամսաթիվ՝ 17.04.2014

ԱՄՆ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ԿՈՐՊՈՒՍԸ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒՄ Է ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐԻ ՄՐՑՈՒՅԹ

Տնային կեցության նախնական ուսուցման համակարգող

Աշխատանքային ժամերը.
Ժամանակավոր, 2014թ. հունիսի 1-ից մինչև նոյեմբերի 10-ը լրիվ ծանրաբեռնվածությամբ` ֆինանսավորումից և կարիքից կախված երկարացման հնարավորությամբ:
Հայտարարության փակման ամսաթիվ` 2014թ. ապրիլի 27, կամ մինչև համապատասխան թեկնածուի ընտրությունը:

Վարորդ

Աշխատանքային ժամերը.
Ժամանակավոր, 2014թ. հունիսից մինչև նոյեմբեր` ամբողջ աշխատանքային օր:
Հայտարարության փակման ամսաթիվ` 2014թ.ապրիլի 27:


Դիմել կարող են բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները` ներկայացնելով.
1. Անգլերեն լեզվով ուղեկցող նամակ (Cover Letter)` Ձեր որակավորումների նկարագրությամբ,
2. Ինքնակենսագրական (Curriculum Vitae),
3. Անունների և կոնտակտային տեղեկությունների (հեռախոս և էլ. հասցե) առնվազն 3 հղումներ` ովքեր ծանոթ են ձեր աշխատանքին:

Հետաքրքրված թեկնածուները պետք է ներկայացնեն համապատասխան փաստաթղթերը Պայմանագրային մասնագետին` ՀՀ, ք. Երեւան, 0025, Չարենցի 33 հասցեով կամ ուղարկեն ao@am.peacecorps.gov էլ. հասցեին:

Պահանջվող գիտելիքներին և հմտություններին կարող եք ծանոթանալ http://armenia.peacecorps.gov կայքում:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 656 | Ամսաթիվ՝ 15.04.2014

ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐ ԵՎ ԿԱՄԱՎՈՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԵՐԵՎԱՆԻ ԿԵՆԴԱՆԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՅԳՈՒՄ

Թափուր աշխատատեղեր

Գլխավոր հաշվապահ

Աշխատանքի պարտականություններ՝ - Աշխատավարձի և ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների հաշվարկում, - Աշխատավարձի հաշվարկման և վճարման տեղեկագրերի պատրաստում, - Աշխատաժամանակի հաշվարկի տեղեկագրերի պատրաստում, - Աշխատողների անձնական տվյալների մուտքագրում ծրագիր, - Ստուգումների ընթացքում անհրաժեշտ փաստաթղթերի տրամադրում, - Ընթացիկ ձևակերպումների իրականացում, - Հաշվետվությունների և հաշվարկների կազմում, - Գործունեության ոլորտին համապատասխան հաշվապահի այլ պարտականությունների կատարում:
Պահանջվող որակավորում՝ - Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ, - Օրենքներ գրելու, պարզաբանելու, օրենսդրական նախագծերի փորձաքննության պարտադիր փորձ, - Աշխատանքային օրենսգրքի, Քաղաքացիական օրենսգրքի, Վարչական իրավախախտումների մասին ՀՀ օրենքի պարտադիր իմացություն, - Համակարգչային ծրագրերի իմացություն` MS OFFICE, ՀԾ հաշվապահ ծրագրի իմացություն, - Լեզուների իմացություն` հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն:
Դիմելու վերջնաժամկետ՝ 23.04.2014թ.:

Այս պահին Երևանի կենդանաբանական այգում թափուր են նաև հետևյալ հաստիքները՝

1. Տնտեսագետ,
2. Տոմսավաճառ,
3. Այգեգործ,
4. Անվտանգության ծառայող,
5. Ավտոկայանի հսկիչ,
6. Գլխավոր կենդանաբույծ,
7. Կենդանի խնամող,
8. Շինարարական բանվոր,
9. Սմբակավորների բաժնի պատասխանատու,
10. Հավաքարար:

Մանրամասների համար կարող եք զանգահարել + 374-10-56 21 65 հեռախոսահամարով:

Կամավորական աշխատանքներ 
Երևանի կենդանաբանական այգին հրավիրում է բոլոր այն կամավորներին, ովքեր պատրաստակամ են և կարող են իրենց ժամանակը տրամադրել բնապահպանական ծրագրերին և կենդանաբանական այգու ամենօրյա աշխատանքներին:

Հասցեն`
Մյասնիկյան փող., 20 շենք ,
Հեռ. (010) 56 23 62 ,
E-Mail: info@yerevanzoo.am

Երեւանի կենդանաբանական այգին ակնկալում է աշխատել Ձեզ հետ:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 197 | Ամսաթիվ՝ 13.04.2014

ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՎԻՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՓՆՏՐՈՒՄ Է ՆՈՐ ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ

Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակությունը փնտրում է «Հանրային ներքին ֆինանսական վերահսկողության նորմատիվային և ինստիտուցիոնալ բազայի հզորացում և աջակցություն Ներդաշնակեցման Կենտրոնական Բաժնի դերի բարձրացմանը` Հայաստանի Հանրապետությունում նոր համակարգերի գործարկման գործընթացում» ծրագրի մշտական խորհրդականի երկու օգնականների:

Objective of the assignment

The main objective of this assignment is to assist the Resident Twinning Adviser full time for general project duties and the purposes of translation and interpretation on a daily basis.

Tasks and responsibilities

The responsibilities of the Resident Twinning Advisor Assistant will be the following:
- Translate at the demand of RTA or Swedish Project Leader from English to beneficiary language and vice versa;
- Management of project office, establishment and maintenance of appropriate archives of source records to ensure adequate documentation of the project;
- Support to the RTA and visiting experts responsible for the Project by arranging contacts or meetings at different institutions;
- Procurement and management of office supplies;
- Logistical organization (travel and accommodation in Armenia) of visits by project experts;
- Logistical organization of project-related workshops and seminars;
- Attend meetings and take minutes when necessary;
- Assist the RTA in selecting, contracting and monitoring translation and interpretation services for workshops and seminars;
- Communication interface with all Armenian counterparts;
- Perform any other related activities which may emerge during the course of time.

Qualifications and skills required

- Profound skills and experience from interpreting during meetings, workshops, etc, and Experience of translating documents between the languages mentioned;
- The assistant of the Resident Twinning Advisor may not have or recently (past six months) have had any contractual relation with the beneficiary administration;
- Good and effective communicator;
- Demonstrated analytical, negotiation and interpersonal skills;
- Computer proficiency, including knowledge of MS Office products (Word, Excel, Power Point);
- Proficiency in Armenian and English, excellent drafting and presentation skills.

The working language of the project is English. An excellent command of both writhen and speaking English is essential. Experience as assistant in other EU founded projects or international cooperation projects will be an asset as well as knowledge of Public Financial Management and Internal audit.

Remuneration: 1.000 Euro per month.
The positions will render a Service contract signed for 24 months.
For further details, please contact: anders.jansson@esv.se.

Application Instructions
Interested candidates should use the Europass template and submit their application letters with a detailed CV, matching above qualification requirements by latest May 09, 2014 17:00 (local time) to the following email address: anders.jansson@esv.se. Please quote"RTA Assistant".
Only short-listed candidates will be contacted. Short-listed candidates will be invited for an interview second half of May 2014, and candidate selected must be able to start from second half of August 2014.
NOTE: Twinning Manual foresees that the chosen assistant is not a civil servant.

Curriculum Vitae  [241 KB]
 

http://eeas.europa.eu/delegations/armenia

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 796 | Ամսաթիվ՝ 13.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ

Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարանի Հումանիտար և հասարակական գիտությունների քոլեջն աշխատանքի է հրավիրում վարչական օգնականի:

Position: Administrative Assistant, College of Humanities and Social Sciences.
Responsibilities: - Reports to and assists the CHSS Dean, Associate Dean for General Education, and BA in English & Communications Program Chair. - Serves as a receptionist responding to phone and walk-in inquiries, greeting visitors, and interacting with students, faculty and staff. - Assists adjunct General Education and English & Communications Faculty. - Maintains files and records of correspondence, reports, courses, policies, e-mail listings, students, faculty, alumni files, and other contacts. - Types correspondence, handouts and other documents; makes copies and scans documents. - Maintains a filing system for documents and course materials. Is able to acquire working knowledge of Moodle to assist with course management. - Coordinates meetings, reserves appropriate room/classroom and audio-visual equipment, takes minutes at meetings; schedules appointments. - Provides translation to and from English and Armenian, as needed. - Acts as a liaison with the other AUA departments and students. - Maintains a pleasant and welcoming office reception area. - Performs other related duties as assigned by immediate supervisor(s).
Job Requirements: - Undergraduate Degree/University Diploma. - Fluency in English and Armenian. Proficiency in a third language desirable. - Relevant experience preferred. - Excellent communication and computer skills (MS Office.) - Strong administrative, organizational, and problem solving skills. - Ability to take initiative and act independently. - Able to provide support for occasional university activities on weekends and evenings. - Highly responsible.
How to apply: Applicants are requested to submit a CV via e-mail:
jobs@aua.am by 5:45pm, April 30, 2014 indicating in the “Subject” line the position they are applying for.

Application deadline: April 30, 2014.

Start date: July 1, 2014.
Work Schedule: Full-time.

http://aua.am

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 659 | Ամսաթիվ՝ 12.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ «ԱԳՐՈԲԻԶՆԵՍԻ ԵՎ ԳՅՈՒՂԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ» (CARD) ՀԻՄՆԱԴՐԱՄՈՒՄ

ՊԱՇՏՈՆԸ` Ծրագրի ղեկավար,
ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՎԱՅՐԸ` ՀՀ, ք. Երևան,
ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ` Երկարաժամկետ:

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ` Ծրագրի ղեկավարը պետք է կառաավարի ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության կողմից ֆինանսավորվող նախագծերը Գյուղական Տնտեսական Զարգացման Տարածքներում:

Պահանջվող հմտություններ և որակավորումներ` - Մագիստրոսի կոչում և առնվազն հինգ տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ, - Միջազգային դոնոր կազմակերպությունների կանոնակարգերի, գնումների ընթացակարգերի և կառավարման համակարգերի լավ իմացություն - Մարդկանց կառավարման, ինչպես նաև հնարավոր ուղղորդման և աջակցության ուժեղ հմտություններ, - Միջանձնային, բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, - Հայաստանի գյուղական համայնքների սոցիալ - տնտեսական ոլորտի վերաբերյալ տեսանելի գիտելիքներ, - Անգլերեն լեզվի գրավոր և բանավոր գերազանց հմտություններ:

Դիմելու վերջնաժամկետ` 2014թ. ապրիլի 22:

Դիմելու համար խնդրում ենք cardjobs@card.am էլ. հասցեին ուղարկել Ուղեկցող նամակ և Ինքնակենսագրական`կարևորելով համապատասխան փորձը, կամ ներկայացնել կոշտ պատճեն Հիմնադրամի գրասենյակ` ք. Երևան, Ազատության պողոտայ 1/21-40 ում. Խնդրում ենք հստակ նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք: Միայն ընտրված թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:

Աղբյուրը՝ www.card.am


 

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 237 | Ամսաթիվ՝ 10.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԵՎ ՍՏԱԺԱՎՈՐՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ «ԼԵԳԵԼԱՏԱ» ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐ

«Լեգելատա» ընկերությունում կան տարբեր պաշտոններ, որոնց միջոցով կարող եք միանալ ընկերության թիմին` որպես.
* Գործընկեր,
* Ավագ իրավախորհրդատու,
* Իրավախորհրդատու,
* Կրտսեր իրավախորհրդատու:
Վերոհիշյալ պաշտոնների դասակարգման հիմքում ընկած են թիմի անդամի փորձը, որակավորումը և պարտականությունները:


 

ՍՏԱԺԱՎՈՐՈՒՄ

Ընկերությունը երիտասարդ իրավաբաններին և ուսանողներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական տաղանդները` ստաժավորման հետևյալ սխեմաներին համապատասխան`
* Ամառային իրավախորհրդատու,
* Կոչման ստաժավորում,
* Չվճարվող ստաժավորում:

Դիմելու կարգը և մանրամասները կարող եք տեսնել «Լեգելատա»  ընկերության աշտոնական կայքում` www.legelata.am:

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 213 | Ամսաթիվ՝ 09.04.2014

ՆՈՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂ «ՌՈՍՏԵԼԵԿՈՄ» ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

Դիզայներ (դիմել մինչև 30.04.2014),

Աշխատավայր` ք. Աբովյան,
Աշխատանքային ժամեր`09:30 - 18:00:

Աշխատանքային գործառույթներ`
- Ընկերության բրենդբուքի կանոնների համաձայն նոր կրիչների ստեղծում,
- Տպագրական նյութերի պատրաստում տպագրության,
- Ընկերության բուկլետների, թրուցիկների, գովազդային պաստառների և գովազդային նյութերի պատրաստում բրենդբուքի պահանջների համաձայն,
- Բովանդակությամբ կից գործառույթների իրականացում:

Պահանջներ`
- Բարձրագույն կրթություն համապատասխան ոլորտում,
- Աշխատանքային փորձ՝ 1 տարի:

Հմտություններ՝`
- Բիզնես նպատակների փոխակերպում բարձր որակի, ստեղծագործական գաղափարների,
- Հիմնական գծանկարչական հմտություններ` նախընտրելի գաղափարները տեսողական ձևով ներկայացնելու համար,
- Հաղորդակցվելու և համագործակցության բարձր հմտություններ,
- Ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ,
- Աշխատանքը արդյունավետ ձևով կազմակերպելու և պլանավորելու ունակություն,
- Խիստ սահմանված ժամանակային գրաֆիկում աշխատելու ունակություն,
- Բազմաբնույթ առաջադրանքներ կատարելու ունակություն,
- Ինքնուրույն աշխատելու ունակություն,
- Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw, InDesign (ցանկալի) ծրագրերի իմացություն,
- Լեզուների իմացություն` հայերեն, ռուսերեն:

«ՌՈՍՏԵԼԵԿՈՄ»

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 446 | Ամսաթիվ՝ 07.04.2014

«THERMOREX» ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՐԱՎԻՐՈՒՄ Է ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԵՎ ՎԱՃԱՌՔԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ

Մարքեթինգի և Վաճառքի մասնագետ

Աշխատանքի պարտականություններ` - Ընկերության մարքեթինգային ռազմավարության մշակում և իրականացման ապահովում, - Մշակել, կազմակերպել և իրականացնել ընկերության մարքեթինգային ծառայությունների ու արտադրանքների առաջմղումը, - Իրականացնել շուկայի ուսումնասիրություն` առկա և ապագա արտադրանքների համար, - Մշակել մարքեթինգային պլաններ առկա և նոր արտադրանքների համար, - Իրականացնել շուկայի վերլուծություն, ամփոփում հավանական հաճախորդների և մրցակիցների վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքագրում, - Արտերկրի հաճախորդների հետ աշխատանքային փորձ:

Պահանջվող որակավորում` - Կրթություն՝ բակալավր (նախանտրելի է տեխնիկական ոլորտում) կամ մագիստրոս (մարքեթինգի/ վաճառքի ոլորտում, MBA նախանտրելի է), - Գրավոր և բիզնես հաղորդակցման հմտություններ, - Անգլերենի գերազանց իմացություն, - Պատասխանատվության բարձր զգացում, - ՏՏ գերազանց իմացություն, - Մարքեթինգի/վաճառքի գծով փորձ, - Արտերկրում աշխատանքի փորձ:

Թափուր պաշտոնի համար կարող եք դիմել մինչև ս.թ. ապրիլի 25-ը` ուղարկելով ռեզյումեն hr@thermorex.org էլ. հասցեին և վերնագրում նշել պաշտոնի անվանումը: Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն ընտրված թեկնածուները:

«Thermorex» ընկերության հասցեն`
ք. Երևան, 0048, Ֆուչիկի փող. 27-41,
Հեռ.` (010) 31-95-15:
www.thermorex.org

 

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 149 | Ամսաթիվ՝ 05.04.2014

«ԿԱՐՈԼԻՆԱ ԳՐՈՒՊ»-Ը ՀՐԱՎԻՐՈՒՄ Է  ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ

ԲՐԵՆԴ ՄԵՆԵՋԵՐ (22.04.2014)
Պահանջվող որակավորումներ` -Նվազագույնը 2 տարվա աշխատանքային փորձ ոլորտում` ցանկալի է (ալկոհոլային և ոչ ալկոհոլային խմիչքների ոլորտում), -Բարձրագույն կրթություն մարքեթինգի կամ մենեջմենթի ոլորտում, -Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն (գրավոր և բանավոր), -Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ, -Հաշվետվությունների պատրաստման և գործնական թղթակցության վարման հմտություններ, -Գովազդային գործունեություն անցկացնելու կարողություն, -Հաղորդակցման հմտություններ և ճկունություն:
Ինքնակենսագրություններն ուղարկել kbrandmanager@gmail.com էլ. հասցեով
ՍՈՒՊԵՐՎԱՅԶԵՐ (Ղարաբաղ, Սյունիքի մարզ, 22.04.2014)
Պահանջվող որակավորումներ` -Անձնական ավտոմեքենայի առկայություն, -Պարտադիր է, որ աշխատակիցը ծանոթ լինի վերը նշված տարածքներին կամ լինի տեղաբնակ, -Ունենա բարձրագույն կրթություն, -Ունենա նվազագույնը 2 տարվա վաճառքի խմբի ղեկավարի աշխատանքային փորձ` համաձայն վերը նշված աշխատանքային պարտականությունների, -Ռուսերենի և համակարգչի բազային իմացություն:
CV-ներն ուղարկել vacancycompany2013@gmail.com էլ. հասցեով` CV-ում նշելով պաշտոնի անվանումը:
ՀԱՇՎԵՏԱՐ (ք. Երևան, 07.04.2014),
Պահանջվող որակավորումներ` - Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, ֆինանսների և/կամ հաշվապահության ոլորտներում, - Առնվազն 6 ամսվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ, - Համակարգչային ծրագրերից օգտվելու գերազանց գիտելիքներ (MS office), - 1C ծրագրի իմացություն, - Միջանձնյա հարաբերություններ հաստատելու և պահպանելու ունակություն:
Ուղարկել ինքնակենսագրություն workkarolina@gmail.com էլ. հասցեով` նշելով պաշտոնի անվանումը:
Վարորդներ  Պահանջվող որակավորումներ` -Վարորդական B C E իրավունք, -Աշխատանքային փորձ նշված ոլորտում, -Պարտաճանաչ, պատասխանատու, -Իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
Աշխատանքի համար զանգահարել 093 000484 հեռ/համարով` մինչև ապրիլի 10-ը:
Բանվորներ  Աշխատանքի վայրը` ք. Երևան,
Աշխատանքային օրերը` երկուշաբթիից շաբաթ,
Աշխատանքային ժամերը` 9.30-18.30:
Աշխատանքի համար զանգահարել 055 557547 հեռ/համարով` մինչև ապրիլի 24-ը:
Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 210 | Ամսաթիվ՝ 04.04.2014

ԱՇԽԱՏԱՆՔ «ԱՐՄԵՆՏԵԼ» ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

«ԱՐՄԵՆՏԵԼ» ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆԸ (ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԸ` Beeline) ՀՐԱՎԻՐՈՒՄ Է ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ

Ք. Երևան, Գլխավոր գրասենյակ
- Տեխնիկական աջակցման գծով օպերատոր (Հաճախորդների սպասարկման ծառայություն, 18.04.2014թ.),
- Հատուկ հաճախորդների և պետական մարմինների հետ աշխատող խմբի ղեկավար (Կորպորատիվ վաճառքի և միջօպերատորական համագործակցության ծառայություն, Ֆիքսված կապի բլոկ),
- Կոմերցիոն տնօրեն (Շարժական կապի բլոկ),
- Բիլլինգ պլատֆորմաների աջակցման ավագ մասնագետ (Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների տնօրինություն),
- Էլեկտրոնային կոմերցիայի մասնագետ (Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների տնօրինություն),
- Մասսայական սեգմենտի և բարձր եկամտաբերությամբ բաժանորդների մարքեթինգի փորձագետ (Կոմերցիոն տնօրինություն, Շարժական կապի բլոկ),
- Հասարակայնության հետ կապերի ծառայության ղեկավար (Գլխավոր գրասենյակ),
- Վաճառքի և սպասարկման գրասենյակների ծառայության ղեկավար (Կոմերցիոն տնօրինություն, Շարժական կապի բլոկ),
- Վաճառքի ավագ մասնագետ (Կոմերցիոն տնօրինություն, Ֆիքսված կապի բլոկ),

Մարզերում՝
- Վաճառքի և սպասարկման գրասենյակի մասնագետ ( ք. Մասիս, ք. Արարատ, ք. Թումանյան, ք. Բագրատաշեն),
- Տարածքային վաճառքի ավագ մասնագետ (Արմավիրի մարզ),

Վերջնաժամկետ չնշված աշխատատեղերի համար հայտերն ընդունվում են մինչև համապատասխան թեկնածուի ընտրությունը:

Ցանկացողներին կարող են ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն և ռուսերեն/ կամ անգլերեն լեզուներով` Երևան, 0014, Ահարոնյան 2 հասցեով կամ հետևյալ էլ. փոստի հասցեով` hrm@beeline.am: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել այն պաշտոնի անվանումը, որին հավակնում եք:

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք այցելել www.beeline.am

Թափուր աշխատատեղեր | Դիտումներ՝ 652 | Ամսաթիվ՝ 03.04.2014

1-25 26-35

ՏԱՐՈՆ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ.
ԱՌՑԱՆՑ ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍ


ՕԳՏԱԿԱՐ ՀՂՈՒՄՆԵՐ









ՈՐՈՆԵԼ
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐ


ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ԱԼԻՔ ՀԿ © 2014 youthcanal.do.am Alexa/PR Яндекс.Метрика
Անվճար ստեղծել կայք